  • 1. Data: 2012-07-16 03:21:15
    Temat: Al. Jerozolimskie 30
    Od: Animka <t...@w...pl>

    Przejmujący reportaż o rusztowaniu, a pomalowaniu tylko części 1 piętra.
    Śmierć Leppera.
    http://www.youtube.com/watch?v=mfM5Lz09Vbg&feature=f
    eedlik
    http://www.wykop.pl/link/837395/tajemnicze-rusztowan
    ie-na-tylach-siedziby-samoobrony/

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-07-16 03:32:24
    Temat: Re: Al. Jerozolimskie 30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 07/16/2012 03:21 AM, Animka wrote:
    > Przejmujący reportaż o rusztowaniu, a pomalowaniu tylko części 1 piętra.
> [...]

    NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
    Juz mi sie rzygac chce przejmujacymi reportazami o narodzie wybranym i
    jego bohaterskich przywodcach poleglych smiercia meczenska z rąk
    skrytobojczych najezdzcow.

    Animka daruj sobie, bo jak nie to ci sie na wycieraczke zrzygam.

  • 3. Data: 2012-07-16 08:47:10
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-16 03:32, witek pisze:
> [...]
    > skrytobojczych najezdzcow.
    >
    > Animka daruj sobie, bo jak nie to ci sie na wycieraczke zrzygam.

    Ciekawe czy byś rzygał jakby stało się to dla Twojego uwielbionego wodza
    Tuskaszenki

    gregor

  • 4. Data: 2012-07-16 08:51:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gregor wrote:
> [...]
    ie-na-tylach-siedziby-samoobrony/

    > Ciekawe czy byś rzygał jakby stało się to dla Twojego uwielbionego wodza

    jesli mialbym ogladac go przez najblizsze dwa lata to na pewno tak.

  • 5. Data: 2012-07-20 00:17:47
    Od: "Ula" <a...@f...pl>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przejmujący reportaż o rusztowaniu, a pomalowaniu tylko części 1 piętra.
> [...]

    Animka. Wykaz więcej samozaparcia.
    Jak cos zaczynasz robić, to zrób to porządnie i dokończ.
    Dla przykładu:
    http://zwyczajnie-normalny.nowyekran.pl/post/23063,t
    ajemnica-rusztowania-wyjasniona-czyli-co-sie-stalo-n
    a-alejach-jerozolimskich-30

    --
    Ula