  • 1. Data: 2004-08-15 19:33:04
    Temat: 15 powodow dla pozostania kawalerem
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    Mam taka karte formatu A4 w prezencie. I na dole jest napisane ze "Wszelkie
    prawa sa zastrzezone" a do tego adres i nazwa firmy ktora wytwarza takie
    bzdury. Czy mozna cos takiego zastrzec ??

  • 2. Data: 2004-08-15 19:47:02
    Temat: Re: 15 powodow dla pozostania kawalerem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Studencik" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam taka karte formatu A4 w prezencie. I na dole jest napisane ze
    "Wszelkie
    > prawa sa zastrzezone" a do tego adres i nazwa firmy ktora wytwarza takie
    > bzdury. Czy mozna cos takiego zastrzec ??

    No pewnie. W końcu to jednak jest dzieło.

  • 3. Data: 2004-08-16 06:32:04
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Studencik" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Wszelkie
    >
    > No pewnie. W końcu to jednak jest dzieło.

    To kiepskie dzieło, ja wymyslił bym więcej niż 15 powódów zostania kawalerem.

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-08-16 08:34:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 16. sierpnia 2004 08:32 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Johnson:

    > To kiepskie dzieło, ja wymyslił bym więcej niż 15 powódów zostania
    > kawalerem.

    Nie lepiej jeden skuteczny? No i po co wymyślać? Wystarczy napisać prawdę :)
    A to chyba nie podlega opatentowaniu (np stwierdzenie ,,słońce świeci'')

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)