-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... od innych, ale ich producent ma odpowiednio duży budżet na działania reklamowe. Wybór najbardziej skutecznego wariantu reklamy zależy od celów komunikatu reklamowego, będących ... otwarcia” (czyli jak rozpocząć rozmowę, by utrzymać rozmówcę przy telefonie), techniki wpływu i dobór argumentacji, która będzie najbardziej skuteczna w przypadku określonego ...
-
Rzetelność w reklamie a kara dla T-Mobile
... jak efekt zakotwiczenia, procesy poznawcze oraz do psychologi percepcji, w tym techniki eyetrackingu. Czego więc unikać w przekazie reklamowym? Oczywiście, kluczowym celem ... darmo. To może wynikać z lęku przed utratą danej korzyści. W konsekwencji hasła reklamowe odwołujące się do możliwości otrzymania czegoś „za darmo” w silny sposób oddziałują ...
-
Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy
... " prowadzenie biznesu nie jest obce nawet tak nowoczesnym biznesom jak agencje marketingowe i reklamowe. Internet oburzyła historia graficzki zwolnionej przez komunikator Skype, za to, że w pierwszym tygodniu pracy nie opanowała jeszcze techniki przygotowania grafik na tyle dobrze, by przygotowywać 15 dziennie, czyli tyle ...