-
Gdzie trzeba wykazać podział nieruchomości?
... wpis zmian do księgi wieczystej nieruchomości? Trochę trzeba na niego czekać. W większości sądów czas rozpatrywania wniosku oscyluje w granicach 6 miesięcy. Rekordowo trzeba czekać nawet rok. Co daje podział nieruchomości? Procedura podziałowa niesie za sobą wiele korzyści. W przypadku nieruchomości rolnych oraz dalszej zmiany ich przeznaczenia ...
-
Zmiany w prawie 2015-2016
... nieruchomości rolnych co do zasady tylko przez rolników indywidualnych oraz przyznanie Agencji Nieruchomości Rolnych prawa pierwokupu udziałów/akcji w spółkach prawa handlowego będących właścicielami nieruchomości rolnych ...
-
Prawo pierwokupu i prawo pierwszeństwa. Czym się od siebie różnią?
... w której ktoś blokuje sprzedaż określonego przedmiotu, udziałów, czy nieruchomości. Termin jest określony w ustawie: Dla nieruchomości wynosi miesiąc, W przypadku ... zazwyczaj jest stosowane w przypadku nieruchomości, np. wpisanych do rejestru zabytków – gdzie uprawnionym podmiotem jest gmina, albo nieruchomości rolnych, w którym prawo to przysługuje ...
-
Sposoby zniesienia współwłasności
... także kumulowanie powyżej przedstawionych sposobów, np. przez podział fizyczny części wspólnej nieruchomości i przez sprzedaż pozostałej części. Szczególne zasady znoszenia współwłasności zostały uregulowane w Kodeksie cywilnym odnośnie współwłasności nieruchomości rolnych. Ogólnie rzecz ujmując, przy znoszeniu takiej współwłasności dąży się do ...
-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego w social mediach - czy ma jakieś ograniczenia?
... wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań”7. Ustawa alkoholowa stanowi zaś, że „reklama ... Rady (UE) nr 1308/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólną organizację rynków produktów rolnych oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 922/72, (EWG) nr 234/79, (WE) nr ...
Tematy: wino, rynek wina, promocja alkoholu, wino bezalkoholowe, reklama alkoholu, ustawa alkoholowa, reklamy alkoholu, nieuczciwa reklama, piwo, piwo bezalkoholowe, rynek piwa, sprzedaż piwa, spożycie piwa, picie piwa, reklama piwa, social media, media społecznościowe, Instagram, Tik-Tok, Facebook, Twitter