Jak rozstrzygać spory konsumenckie?
2009-12-10 13:14
Przeczytaj także: Odrzucona reklamacja w banku: sąd to ostateczność
Bezpłatnych porad i informacji udzielają:
Powiatowi i miejscy rzecznicy konsumentów
Dane kontaktowe do wszystkich rzeczników można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów www.uokik.gov.pl oraz na stronie Stowarzyszenia Konsumentów Polskich www.skp.pl
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich
Infolinia Konsumencka
Tel.: 0 800 800 008 (bezpłatny, dostępny z telefonów stacjonarnych)
Federacja Konsumentów
Rada Krajowa Federacji Konsumentów
Aleja Stanów Zjednoczonych 53 (IV piętro)
04-028 Warszawa
Tel.: (22) 827 11 73
E-mail: porady_prawne@federacja-konsumentow.org.pl
Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK)
Sieć ECK zajmuje się rozwiązywaniem sporów transgranicznych tzn. związanych z dokonywaniem zakupów za granicą.
Plac Powstańców Warszawy 1 (V piętro)
00-950 Warszawa
Tel.: (22) 55 60 118
E-mail: info@konsument.gov.pl
oprac. : Stowarzyszenie Konsumentów Polskich
Przeczytaj także
-
Reklamacja konsumencka. Przedsiębiorco, masz 14 dni na odpowiedź
-
7 porad, jak nie wpaść w zakupowe pułapki w Black Friday
-
Black Friday: tak musi być zaprezentowana cena
-
Prawa konsumenta 2023 - co się zmieni od 1 stycznia?
-
Czym zajmuje się Inspekcja Handlowa? Jak pomaga konsumentom?
-
Wyprawka szkolna - na co zwrócić uwagę, jakie prawa konsumenta przy zakupach stacjonarnych i online?
-
Wakacyjne reklamacje - ile poczekamy na odpowiedź?
-
Karta podarunkowa a prawa konsumenta
-
Black Friday i Cyber Monday. Jakie prawa konsumenta ci przysługują?