eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoPrawo konsumenckie › Jak rozstrzygać spory konsumenckie?

Jak rozstrzygać spory konsumenckie?

2009-12-10 13:14

Przeczytaj także: Odrzucona reklamacja w banku: sąd to ostateczność


Bezpłatnych porad i informacji udzielają:


Powiatowi i miejscy rzecznicy konsumentów

Dane kontaktowe do wszystkich rzeczników można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów www.uokik.gov.pl oraz na stronie Stowarzyszenia Konsumentów Polskich www.skp.pl

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich

Infolinia Konsumencka
Tel.: 0 800 800 008 (bezpłatny, dostępny z telefonów stacjonarnych)

Federacja Konsumentów

Rada Krajowa Federacji Konsumentów
Aleja Stanów Zjednoczonych 53 (IV piętro)
04-028 Warszawa
Tel.: (22) 827 11 73
E-mail: porady_prawne@federacja-konsumentow.org.pl


Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK)

Sieć ECK zajmuje się rozwiązywaniem sporów transgranicznych tzn. związanych z dokonywaniem zakupów za granicą.

Plac Powstańców Warszawy 1 (V piętro)
00-950 Warszawa
Tel.: (22) 55 60 118
E-mail: info@konsument.gov.pl

poprzednia  

1 ... 6 7

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: