  • 11. Data: 2007-10-06 16:27:41
    Temat: Re: zwrot towaru po zakupie - ile mam dni?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Alek pisze:

    > Jeśli gwarant nie uzależnia ważności gwarancji od ostemplowania karty
    > gwarancyjnej to czemu nie?

    W sumie wystarczy pewnie dowód zakupu z datą...

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 12. Data: 2007-10-06 19:46:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał

    > W sumie wystarczy pewnie dowód zakupu z datą...

    Nawet to może być niekonieczne, zależy jakie są warunki gwarancji :)

  • 13. Data: 2007-10-07 01:04:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.10.2007 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    > W sumie wystarczy pewnie dowód zakupu z datą...

    Jedynym warunkiem koniecznym jest istnienie oświadczenia gwarancyjnego
    kształtującego obowiązki gwaranta. Ale też takie oświadczenie nie musi być
    nawet sformułowane w dokumencie gwarancyjnym (może być np. w reklamie),
    tak że z p. widzenia konsumenta może faktycznie wystarczyć dowód zakupu.

    --
    Marcin