  • 1. Data: 2007-10-05 13:52:02
    Temat: Ktoś wpłacil mi pieniądze na konto w planie inwestycyjnym
    Od: "www.ofe.xt.pl" <j...@p...onet.pl>

    jak w temacie.
    Zgłosiłem ta sprawę do firmy prowadzącej mój plan inwestycyjny, ale w
    związku z tym zdarzeniem mam parę pytań:

    1. czy po przeanalizowaniu mojego konta mogą mi te pieniądze zabrać ? (w
    OWU nic nie ma na temat takiej sytuacji)
    2. czy jeżeli ktoś się pomylił i dopłacił mi pomyłkowo te pieniądze to w
    jaki sposób musi to udowodnić?
    3. czy bez mojej zgody mogą cokolwiek zmieniać na moim koncie?

    Pozdrawiam
    Jarek