  • 1. Data: 2006-11-08 21:20:25
    Temat: zwrot towaru - ile dni?
    Od: Paulina <u...@o...pl>

    Witam;

    Kupiłam pewną rzecz. W domu okazało się, że nie pasuje, a w sklepie nie
    ma innych. Rzecz kupiona dzisiaj. Paragon jest, widać, że nie używana,
    bo nie używana. Czy następnego dnia mogę zwrócić? - nie wiem czy jest
    sens iść i dochodzić swojego... Czy sprzedawca może odmówić zwrotu
    pieniędzy na rzecz zamiany na coś innego?

    Dziękuję i pozdrawiam - Paulina

  • 2. Data: 2006-11-08 21:25:32
    Temat: Re: zwrot towaru - ile dni?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <u...@o...pl> napisal(a):
> [...]
    > sens iść i dochodzić swojego... Czy sprzedawca może odmówić zwrotu
    > pieniędzy na rzecz zamiany na coś innego?

    Może.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-11-08 21:28:04
    Od: Paulina <u...@o...pl>

    > Może.

    Ale dlatego, że takie jest jego "widzimisię", czy jest jakiś przepis?
    Nie znam się kompletnie, nigdy nie taka wiedza nie była mi potrzebna.
    DLatego być może zadaję głupie pytania.
    Paulina

  • 4. Data: 2006-11-08 21:30:57
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Paulina napisał(a):

    > Ale dlatego, że takie jest jego "widzimisię", czy jest jakiś przepis?
    > Nie znam się kompletnie, nigdy nie taka wiedza nie była mi potrzebna.
    > DLatego być może zadaję głupie pytania.
    > Paulina

    Nie ma przepisu nakazującego przyjęcie w Twoim wypadku.

    --
    Filip.

  • 5. Data: 2006-11-08 21:31:52
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik "Paulina" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale dlatego, że takie jest jego "widzimisię", czy jest jakiś przepis?

    Dlatego, ze nie ma przepisu, ktory kazalby mu przyjmowac zwroty rzeczy
    pelnowartosciowych. Dlatego warto przy kupnie zapytac o mozliwosc zwrotu.
    Dobre sklepy przewiduja taka mozliwosc - ale to wlasnie przejaw ich
    widzimisie

    Angie

  • 6. Data: 2006-11-08 21:33:01
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Paulina napisał(a):

    > Ale dlatego, że takie jest jego "widzimisię", czy jest jakiś przepis?

    To pierwsze

    > Nie znam się kompletnie, nigdy nie taka wiedza nie była mi potrzebna.

    ...więc czas poczytać przepisy

    Na początek lekkostrawna strona Federacji Konsumentów
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-11-08 21:39:15
    Od: Paulina <u...@o...pl>

    > Dlatego, ze nie ma przepisu, ktory kazalby mu przyjmowac zwroty rzeczy
    > pelnowartosciowych.

    A jeśli rzecz jest za mała, a nie ma większej?
    Paulina

  • 8. Data: 2006-11-08 21:40:58
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > A jeśli rzecz jest za mała, a nie ma większej?

    To nie ma znaczenia.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 9. Data: 2006-11-08 21:51:34
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    > A jeśli rzecz jest za mała, a nie ma większej?

    Prosta zasada - widzialy gały co kupowaly.

    Angie

  • 10. Data: 2006-11-09 07:19:46
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

> [...]
    > sens iść i dochodzić swojego... Czy sprzedawca może odmówić zwrotu
    > pieniędzy na rzecz zamiany na coś innego?

    Najlepiej iść do sprzedawcy u którego to się kupiło, ładnie uśmiechnąć
    porozmawiać, wyjaśnić że jest to ci niepotrzebne i gwarantuje, że na 90%
    ci to przyjma, tylko nie wyskakuj prawami konsumenta, sądami
    bo juz masz przegrane :)
    R.
    Sprzedawca ;)