  • 1. Data: 2006-11-08 21:24:05
    Temat: Jak mam się w tej sytuacji zachować?
    Od: "Miłosz Klemens" <m...@i...pl>

    Jakiś czas temu zarejestrowałem na wirtualnej polsce konto m...@w...pl .
    Przez dłuższy czas z niego nie korzystałem, a kiedy przyszła pora, zaby z
    niego skorzystać okazało się, że zagubiło się gdzieś hasło. No i teraz
    zaczynają się problemy. Wysłałem do WP Call Center emaila z prośbą o
    przypomnienie hasła. Dostałem odpowiedź, zastosowałem się do wskazówek i...
    co się okazuje. Przypadkowo odkryłem na googlu, że jakiś powalony wiesio
    używa mojego e-maila na jednym z forów dyskusyjnych poświęconych Linuxowi i
    overlokingowi. W dodatku koleś jest na tyle bezczelny, że podaje imię i
    nazwisko (nie wiem czy prawdziwe, ale podaje), co zresztą widać tutaj:

    http://www.in4.pl/strona_domowa.htm?user_no=43536

    Na gg nie odpisuje. O pomyłce nie moze być mowy. Nie wiem co to za strona i
    co za ludzie ją prowadzą. To jedne z moich alternatywnych adresów, ale mimo
    wszystko sytuacja taka, że to aż trąci absurdem. Jak mam się w tej sytuacji
    zachowac? Proszę o potraktowanie mnie poważnie. Są chyba jakieś granice,
    prawda?

    pozdrawiam - Miłosz Klemens

  • 2. Data: 2006-11-08 21:34:57
    Temat: Re: Jak mam się w tej sytuacji zachować?
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Na gg nie odpisuje. O pomyłce nie moze być mowy. Nie wiem co to za strona i
    > co za ludzie j? prowadz?. To jedne z moich alternatywnych adresów, ale mimo
    > wszystko sytuacja taka, że to aż tr?ci absurdem. Jak mam się w tej sytuacji
    > zachowac? Proszę o potraktowanie mnie poważnie. S? chyba jakie? granice,
    > prawda?

    Jesli wpisał ten adres w konfiguracje konta to popros system o
    przysłanie ci hasła na to konto i go zmien na własne. Co za problem ...
    ja tak robie z kazdym kontem, ktore mi ktos zakłada :)))

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-11-08 22:12:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Miłosz Klemens" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    Najpierw upewnij się, czy to konto jest jeszcze Twoje. piszesz, że przez dłuższy
    czas z niego nie korzystałeś. Serwery mailowe, zwłaszcza te darmowe maja w
    regulaminach jakieś tam okresy, po których zwalniają dany adres uznając, ze
    użytkownik z nich nie korzysta. Wówczas dany adres jest wolny i każdy może sobie
    założyć skrzynkę na nim.

  • 4. Data: 2006-11-09 09:20:08
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 8 Nov 2006 22:24:05 +0100, Miłosz Klemens napisał(a):

    > Przez dłuższy czas z niego nie korzystałem,

    Jak długo? Bo jeżeli przez 3 miesiace to odpowiedź
    znajdziesz w regulaminie poczty na wp.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2006-11-09 09:49:23
    Od: "syzer" <S...@p...onet.pl>

    i jeszcze jendo - nie podawaj swojego maila w usenecie w sposob jawny,
    bo jest to nieodpowiedzialne.

  • 6. Data: 2006-11-09 12:09:55
    Od: "Miłosz Klemens" <t...@i...pl>

    No tak. Teraz wszystko już wiem