  • 1. Data: 2006-11-08 20:01:13
    Temat: Doniesienie do jakiej prokuratury ?
    Od: Lew <l...@l...com>

    Witam,

    Chcę złożyć doniesienie o popełnieniu przestępstwa listem poleconym, mam
    go wysłać do prokuratury rejonowej właściwej dla mojego miasta czy do
    prokuratury w mieście w którym mieszka sprawca ?

    pozdr

    Lew

  • 2. Data: 2006-11-08 20:48:11
    Temat: Re: Doniesienie do jakiej prokuratury ?
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "Lew" <l...@l...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > go wysłać do prokuratury rejonowej właściwej dla mojego miasta czy do
    > prokuratury w mieście w którym mieszka sprawca ?

    Wysylasz do prokuratury, w okregu ktorej popelniono przestepstwo.
    ---------
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl