  • 1. Data: 2005-11-02 21:49:32
    Temat: zwrot kosztów wysyłki
    Od: "michalsiak" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Prowadzę sprzedaz w sklepie (takze internetowym) i czasem zachodzi potrzeba
    wysłania czegoś drobnego pocztą polską.
    Czy mogę na fakturze sobie doliczyć pozycję "Zwrot kosztów przesyłki" ze
    stawką vat 0% (albo zwolnienie z vat nie wiem).
    Ja płacę za tę przesyłke poczcie a na fakturze tylko wpisuje taka pozycje,
    nic na tym nie zarabiam ale chce miec zgode na koncie-wpływy z fakturami.

    jesli nie mozna tak to moze jakis inny sposób??

    Michał Łysiak

    www.projectstudio.udp.pl
    www.sklepmuzyczny.com
    www.cyberstat.net
    tel: 068 3849374 0600 344009
    fax: 068 3849661

  • 2. Data: 2005-11-02 22:57:16
    Temat: Re: zwrot kosztów wysyłki
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "michalsiak" wystukał taki tekst:
> [...]
    > z fakturami.
    >
    > jesli nie mozna tak to moze jakis inny sposób??

    musisz niestety doliczyć VAT do ceny znaczków
    zwolnienie jest podmiotowe a nie przedmiotowe
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 3. Data: 2005-11-03 01:21:53
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 2 Nov 2005 22:49:32 +0100, *michalsiak*
    <news:dkbc9s$ene$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]

    > nic na tym nie zarabiam ale chce miec zgode na koncie-wpływy z fakturami.

    > jesli nie mozna tak to moze jakis inny sposób??

    Nie wygodniej byłoby pobierać opłatę za przesyłkę od razu?
    Ktoś odbiera przesyłkę i opłaca na poczcie, czy listonoszowi należne tobie
    koszty.

    --
    Kaja

  • 4. Data: 2005-11-03 01:48:15
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

  • 5. Data: 2005-11-03 09:01:34
    Od: "michalsiak" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wygodniej byłoby pobierać opłatę za przesyłkę od razu?
    > Ktoś odbiera przesyłkę i opłaca na poczcie, czy listonoszowi należne Tobie
    > koszty.

    własnie nie mozna tak zrobic na poczcie:-(
    trzeba zapłacic za przesyłke przy nadaniu.

    Mógłbym doliczyc ewentualny koszt przesyłki do ceny towaru ale dla klienta
    nie wyjdzie to opłacalnie bo przecież
    musialbym doliczyć swój 19% podatek no i vat co przedraza zdecydowanie koszt
    usługi na poczcie.
    Nie ma jakiegos sposobu??/
    A moze olac to i ksiegowac na koncie troche wyzsze wpływy w razie czego sie
    wytłumacze ze ta roznica paru złotych to wysyłka

    michał