  • 1. Data: 2003-12-29 20:56:32
    Temat: zwrot gotowki/wymiana
    Od: "Krzysztof Muszkiet" <e...@o...pl>

    Witam!

    Jak wyglada sprawa jesli kupilem zegarek o wartosci ok 400zl i po przyjsciu
    do domu okazuje sie ze jedna z funkcji nie dziala. Czy moge domagac sie
    wymiany na nowy lub zwrotu gotowki? czy zwrotu gotowki gdy nie maja juz
    takiego samego modelu ktory kupilem? Jakie art.mozna wziasc pod uwage przy
    ewentualnej dyskusji ze sprzedawca. Karta gwarancyjna zostala dzis przy
    zakupie podbita.

    Pozdrawiam
    Krzys

  • 2. Data: 2003-12-29 21:12:58
    Temat: Re: zwrot gotowki/wymiana
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Krzysztof Muszkiet wrote:

> [...]
    > ewentualnej dyskusji ze sprzedawca. Karta gwarancyjna zostala dzis przy

    1. karta gwarancyjna - ona decyduje o uprawnieniach
    2. ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (DzU z 2002r.
    nr 141, poz.1176), art.8 - najpierw wymiana albo naprawa chyba że są
    niemożliwe, wymagają nadmiernych kosztów, narażałyby Cię na znaczne
    niedogodności. Zwrot pieniędzy dopiero jeśli j.w. (czyli np. nie ma
    takiego modelu i nie da się naprawić) lub wymiana/naprawa nie
    nastąpiłyby w odpowiednim czasie.

    Więcej www.federacja-konsumentow.org.pl

    KG

  • 3. Data: 2003-12-29 21:18:18
    Od: "Krzysztof Muszkiet" <e...@o...pl>

    > 1. karta gwarancyjna - ona decyduje o uprawnieniach
    krotko mowiac przez 3 lata bezplatne naprawy ktore wystapia w czasie
    normalnej eksploatacji....ale tak na dobra sprawe to zegarka nie mialem na
    reku nawet przez 15 minut....
    Jak dla mnie to trohce smiesze zebym zegarek ktory nie ma 1 doby oddac na
    naprawe gwarancyjna
    Wiadomo ze kupujac nie jestem zawsze w stanie sprawdzic wszystkiego na
    miejscu, bo wynikaloby z tego ze to juz musialo nie dzialac a ja to
    "wykrylem" po przyjsciu do domu.Oczywiscie nie moge zakladac ze sprzedawca
    ukryl jakies wady.

    Pozdrawiam
    Krzys

  • 4. Data: 2003-12-29 21:30:45
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Krzysztof Muszkiet wrote:

> [...]
    > miejscu, bo wynikaloby z tego ze to juz musialo nie dzialac a ja to
    > "wykrylem" po przyjsciu do domu.Oczywiscie nie moge zakladac ze sprzedawca

    to zostaje pkt 2

    KG

  • 5. Data: 2003-12-29 21:55:04
    Od: "Krzysztof Muszkiet" <e...@o...pl>

    dzieki za info

    Krzys

  • 6. Data: 2003-12-30 11:03:34
    Od: "Krzysztof Muszkiet" <e...@o...pl>

    Witam!

    Dzis zalatwilem sprawe, odbylo sie bez cytowania dziennika ustaw....
    :-)Wszystko odbylo sie w milej atmosferze, a zegarek mam nowy.

    Pozdrawiam
    Krzys