  • 1. Data: 2003-12-29 18:50:59
    Temat: odliczenia za dokształcenie
    Od: "Karolina S" <k...@p...onet.pl>

    Proszę o radę. Rozpoczełam naukę na podyplomowej uczelni. Za ten rok będę
    mogła odliczyć sobie szkołę, ale czy w następnym roku także?
    A może warto zapłacić to jutro, zamiast w następnym roku i poprosić o
    fakturę?

    Dzięki za pomoc

    Karolina

  • 2. Data: 2003-12-29 20:18:30
    Temat: Re: odliczenia za dokształcenie
    Od: "N." <n...@n...buziaczek.pl>

    W tym roku tak! W przyszłym juz nie :( Mozesz do konca 2003 r. zapłacić za
    szkołę (studia) i wtedy odliczyć. Wystarczy opłata na poczcie lub w banku!
    Liczy się data stempla! Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-12-29 21:15:58
    Od: "Karolina S" <k...@p...onet.pl>

    > W tym roku tak! W przyszłym juz nie :( Mozesz do konca 2003 r. zapłacić za
    > szkołę (studia) i wtedy odliczyć. Wystarczy opłata na poczcie lub w banku!
    > Liczy się data stempla! Pozdrawiam.

    A nie potrzebna jest faktura?? Wystarczy pokwitowanie z poczty??