eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot gotowki/wymiana › zwrot gotowki/wymiana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.polbox.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof Muszkiet" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwrot gotowki/wymiana
    Date: Mon, 29 Dec 2003 21:56:32 +0100
    Organization: Swiat Internet S.A. - Grupa Netia
    Lines: 13
    Message-ID: <bsq4d1$965$1@news.polbox.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.216.82.1
    X-Trace: news.polbox.pl 1072731361 9413 213.216.82.1 (29 Dec 2003 20:56:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Dec 2003 20:56:01 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:184767
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Jak wyglada sprawa jesli kupilem zegarek o wartosci ok 400zl i po przyjsciu
    do domu okazuje sie ze jedna z funkcji nie dziala. Czy moge domagac sie
    wymiany na nowy lub zwrotu gotowki? czy zwrotu gotowki gdy nie maja juz
    takiego samego modelu ktory kupilem? Jakie art.mozna wziasc pod uwage przy
    ewentualnej dyskusji ze sprzedawca. Karta gwarancyjna zostala dzis przy
    zakupie podbita.

    Pozdrawiam
    Krzys


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1