  • 1. Data: 2006-08-30 17:14:35
    Temat: zwrot czy odrzucenie?
    Od: "Marta" <m...@v...pl>

    Witam,
    zastanawia mnie taki oto przypadek:
    Sąd II instancji wydł zaskarżalne postanowienie. Powódka wiosła na nie
    zażalenie.
    Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sprawy jest Sąd Najwyższy.
    Zażelnie powódki nie zostało napisane przez profesjonalnego pełnomocika.
    Co powinien zrobić Sąd?
    Odrzucić postanowienim na podstawie art.397 par. 2w zw. z art.373 k.p.c.
    czy może zwrócić to zażalenie na podstawie art. 130 par. 5 w związku z art.
    87 ze znaczkim 1?
    Marta

  • 2. Data: 2006-08-30 17:26:49
    Temat: Re: zwrot czy odrzucenie?
    Od: vel <...@b...de>

    Marta napisał(a):
> [...]
    > czy może zwrócić to zażalenie na podstawie art. 130 par. 5 w związku z art.

    kwestia sporna, ale tymczasowo, bo w nowelizacji, ktora jest w sejmie
    przewiduja, ze bedzie sie odrzucac.