  • 1. Data: 2006-08-30 16:00:39
    Temat: Gwarancja
    Od: "Wacław" <w...@p...onet.pl>

    Witam.
    W 2004 r. (Październik) w lokalnym oddziale firmy, której siedziba znajduje
    się w innym mieście, kupiłem okna plastikowe wraz ze wstawieniem. Od
    pierwszych miesięcy jedno niewłaściwie funkcjonowało. Po zgłoszeniu zjawił
    się przedstawiciel i przeprowadził drobną regulację. Sytuacja powtórzyła się
    po kilku miesiącach. W trakcie trzeciej wizyty serwisant stwierdził, że okno
    ma uszkodzoną jakąś część i należy ten element wymienić. Wizyty w lokalu
    firmy nie przyniosły skutku, więc miesiąc temu zwróciłem się z reklamacją na
    piśmie (w załączeniu kopie f-ry i gwarancji), która została dostarczona do
    siedziby głównej firmy.
    Przedtawiciel obiecał się skontaktować i juz miesiąc jest cisza. Będę
    wdzięczny za wszelkie sugestie.
    P.S.Rozwiązania w stylu amerykańskich filmów (po ryju) odpadają (u nas się
    nie sprawdzają).

    Pozdrawiam.

    Wacław.
    Będę wdzięczny z sugestie, co powinienem teraz zrobić.