  • 1. Data: 2004-09-09 17:18:44
    Temat: data wystawienia faktury
    Od: "ata" <m...@p...fm>

    Otrzymałam w tym miesiącu fakturę z datą kwietniową. Co zrobić? Jest ta
    faktura kosztowa, nawiasem mówiąc z uniwersytetu...
    Pzdr
    M.

  • 2. Data: 2004-09-09 18:49:23
    Temat: Re: data wystawienia faktury
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2004 19:18:44 +0200, ata naskrobał(a):

    > Otrzymałam w tym miesiącu fakturę z datą kwietniową. Co zrobić? Jest ta
    > faktura kosztowa, nawiasem mówiąc z uniwersytetu...

    Co ci się podoba - to wolny kraj.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-09 22:46:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Sep 2004, ata wrote:

    >+ Otrzymałam w tym miesiącu fakturę z datą kwietniową. Co zrobić?

    A jaki problem widzisz: cywilny, administracyjny, karny, podatkowy... ?

    >+ Jest ta faktura kosztowa, nawiasem mówiąc z uniwersytetu...

    Załóżmy że DG i podatki: no to jest coś nie tak ?
    Do zaliczki dochodowego "idzie" sobie jakby nigdy nic (można sprawdzić
    opinie Maddy na .podatki), do VATu "w miesiącu otrzymania"...
    Masz dowód że "doszła" dopiero teraz ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-09-10 17:59:40
    Od: "ata" <m...@p...fm>

> [...]
    > Do zaliczki dochodowego "idzie" sobie jakby nigdy nic (można sprawdzić
    > opinie Maddy na .podatki), do VATu "w miesiącu otrzymania"...

    Rozumiem więc, ze nikt się mnie nie czepi, dlaczego dopiero po 4 miesiącach
    została ona ujęta w rozliczeniach. dowodu niestety nie mam, była wprawdzie
    koperta, ale ją wyrzucił pracownik (jeśli to mógłby być dowód).
    Zastanawiiałam się tylko, czy nie pójść z reklamacją na ten nieszczęsny
    uniwersytet, ale znając ich to nic by to nie dało. Może tylko poczułabym się
    lepiej, bo wkurzyli mnie niesamowicie.

  • 5. Data: 2004-09-10 20:55:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Sep 2004, ata wrote:
    [...]
> [...]
    >+ została ona ujęta w rozliczeniach. dowodu niestety nie mam, była wprawdzie
    >+ koperta, ale ją wyrzucił pracownik (jeśli to mógłby być dowód).

    IMHO - mógłby być.
    Czy bez dowodu nikt się nie czepi... nie wiem.

    >+ Zastanawiiałam się tylko, czy nie pójść z reklamacją na ten nieszczęsny
    >+ uniwersytet, ale znając ich to nic by to nie dało.

    Mogłoby dać: jak oni ci wystawią duplikat "bo mi pies obsikał" ;)
    to data wystawienia będzie aktualna i IMO wtedy nikt niczego
    już się czepiać nie może - masz wszystko "perfect & legal": data
    transakcji sobie, data wystawienia dokumentu sobie (i w miesiącu
    wprowadzenia do dokumentów "lub nastepnym").

    pozdrowienia, Gotfryd