  • 1. Data: 2004-01-27 09:50:38
    Temat: zwrot butelek :)
    Od: "Maciek" <n...@p...onet.pl>

    witam!

    mieszkam w Radomiu. W sklepie kolo mojego domu - sklep "żabka" - wprowadzono
    pewną zmianę.... sklep nie przyjmuje butelek po piwie nawet zakupionych w
    tym sklepie. butelki można TYLKO wymienić na pełne, ale w żadnym wypadku nie
    jest zwracana kaucja...

    pytanie : czy tak można???

    z góry dziekuję za odpowiedź.
    maciek

  • 2. Data: 2004-01-27 13:14:23
    Temat: Re: zwrot butelek :)
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > tym sklepie. butelki można TYLKO wymienić na pełne, ale w żadnym wypadku nie

    Sklep prowadzący sprzedaż napojów w opakowaniach wymiennych jest zobowiązany
    do ich przyjmowania z powrotem (za darmo). Ponadto, jeśli mamy dowód, że
    opakowanie zostało zakupione w tym sklepie (np. paragon), to możemy żądać
    zwrotu wydanej kwoty.

    Szerzej ta kwestia została poruszona na pl.misc.konsumenci

    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl