  • 1. Data: 2004-01-27 09:03:36
    Temat: Przeglad prasy a prawo
    Od: "T_K" <t...@g...pl>

    Witam

    Czy przeglad prasy robiony przez roznego rodzaju media nie narusza praw
    autorskich?

    pozdrawiam
    tkaczmar

  • 2. Data: 2004-01-27 11:52:32
    Temat: Re: Przeglad prasy a prawo
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "T_K" kemenangan <27 sty 2004> menyalin :

    > Czy przeglad prasy robiony przez roznego rodzaju media nie narusza praw
    > autorskich?

    Moim zdaniem nie, oni nic nie dubluja ani nie kopiuja nie przywlaszczaja sobie, tylko
    mowia ze tam a tam
    napisano. Tak samo mozna mowic o jakiejs pracy naukowej, ksiazce, w "pracy X autora A
    opisano teze Y"
    nie jestto naruszenie praw autorskich, przeciez jkaby bylo to by sie funkcjonowac nie
    dalo normalnie.

    --
    huski
    huski@(u_s_u_n-t_o)interia.pl

  • 3. Data: 2004-01-27 14:17:25
    Od: "Dj Joy" <dj-joy@[NOSPAM]o2.pl>

    Uzytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    ..
> [...]
    X autora A opisano teze Y"
    > nie jestto naruszenie praw autorskich, przeciez jkaby bylo to by sie

    wlasnei e=mc^2 zlamalem prawo ? przecierz ja tego nie wymyslilem
    ...napisalem cos co zostalo udowodnione (nieprzezemnie)

    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    www.radio.ceteko.com <=- Internetowe Radio -=BuM=-