  • 1. Data: 2004-01-27 07:21:49
    Temat: Serwis i gwarancja
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Witam
    Mam problem , kupiłem nowy akumlator (z gwarancją).Rano po 20 dniach nie
    ruszył, wiec telefon do sklepu i odpowiedz do serwisu (ok przecież to nie jest
    takie trudne). W serwisie prosze zostawić i z zgłośić sie za 3 dni. Na temat
    jakiegoś zastępczego akumlatora nie chcieli wogóle rozmawiać, więc zostałem bez
    samochodu na trzy dni.
    Czy mieli prawo odmówić sprzętu zastępczego?? i co moge zrobić z tą sprawą??

  • 2. Data: 2004-01-27 18:18:30
    Temat: Re: Serwis i gwarancja
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Marcin wrote:

    > Czy mieli prawo odmówić sprzętu zastępczego??

    A gwarancja taki przewidywała?

    KG

  • 3. Data: 2004-01-28 09:48:07
    Od: m...@o...pl

    > A gwarancja taki przewidywała?
    >
    > KG

    Tak twierdzili ze nie mają zastępczych.

  • 4. Data: 2004-01-28 18:57:38
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    m...@o...pl wrote:
    > Tak twierdzili ze nie mają zastępczych.

    W takim razie możesz żądać odszkodowania z powodu niewykonania umowy...

    KG