  • 1. Data: 2004-01-27 07:50:49
    Temat: Kolizja - pytanie
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    19.12 miałem stłuczkę, nie z mojej winy. Samochód stoi w warsztacie już
    ponad miesiąc. Czy mogę domagać się od ubezpieczyciela sprawcy zwrotu części
    OC, które zapłaciłem, a nie mogę w tym okresie korzystać z samochodu?

    Krzychu

  • 2. Data: 2004-01-27 18:02:30
    Temat: Re: Kolizja - pytanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

    Nie spotkałem się z takim usiłowaniem, ale wydaje mi się, że poniekąd
    pewne podstawy by były. Szczególnie, jeśli nie możesz jeździć samochodem,
    bo oni nie chcą Ci wypłacić odszkodowania. Jeśli po prostu tyle trwa
    naprawa, to już wydaje mi się, że gorzej będzie z wygraniem takiej sprawy.

  • 3. Data: 2004-01-27 20:41:24
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > OC, które zapłaciłem, a nie mogę w tym okresie korzystać z samochodu?

    Nie. Bez wzgledu na to czy jezdzisz, czy nie, to i tak trzeba placic. Od
    placenia zwalnia tylko fakt "niemania" samochodu ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-01-30 14:13:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2004, KrzysiekPP wrote:

> [...]
    >+
    >+ Nie. Bez wzgledu na to czy jezdzisz, czy nie, to i tak trzeba placic.

    Przecież on nie chce nie płacić, tylko chce domagać się ODSZKODOWANIA
    za to że płacił za darmo.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-01-30 15:55:38
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Przecież on nie chce nie płacić, tylko chce domagać się ODSZKODOWANIA
    > za to że płacił za darmo.

    Domagac sie moze, ale raczej nie ma szans. Bez wzgledu na wszystko
    wciaz jest wlascicielem samochodu i ma obowiazek oplacac OC.

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 6. Data: 2004-01-31 00:20:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jan 2004, KrzysiekPP wrote:

> [...]
    >+ Domagac sie moze, ale raczej nie ma szans. Bez wzgledu na wszystko
    >+ wciaz jest wlascicielem samochodu i ma obowiazek oplacac OC.

    Umiesz czytać - czy tylko nie chcesz ? ;)
    OCZYWIŚCIE musi zapłacić. *Swojemu* ubezpieczycielowi.
    I żadać odszkodowania od *ubezpieczyciela sprawcy* - za wymierną
    szkodę którą poniósł z tego tytułu że "swojemu" musiał zgodnie
    z prawem "płacić za nic".
    Jaśniej nie mogę... wróć, nie umiem :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2004-02-01 13:24:57
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jaśniej nie mogę... wróć, nie umiem :)

    Za autko z silnikiem 1.6 placi sie jakies 600 zl rocznie o ile nie jest
    sie mlodym gniewnym. To daje 50 zl miesiecznie. Caly czas przemycam
    sugestie, ze to sie nie uda. Ubezpieczyciel sie na niego wypnie, bo
    stwierdzi, ze ten miesiac naprawy to wina warsztatu. Albo wrecz po
    prostu "nie bo nie", a o 50 zl nie bedzie warto walczyc ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2004-02-01 16:41:15
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Umiesz czytać - czy tylko nie chcesz ? ;)

    W ogole to zonaty jestes ? Kawaler ? Jak tam dzieci ? Cos za szybko
    cierpliwosc tracisz ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow