  • 1. Data: 2003-11-15 23:47:47
    Temat: kupno auta
    Od: Marta<m...@w...pl>

    swoje zapytanie dalam na forum pomocprawna, jednak do tej pory
    nie dostalam odp. a spr jest dla mnie bardzo pilna i wazna.
    chodzi o kupno samochodu. czy może mi ktoś pomóc ????

    otoz pare dni temu udalam sie do firmowego salonu samochodowego,
    w ktorym to przedstawiono mi oferte samochodu uzywanego , ktory
    I właściciel oddal go w rozliczeniu kiedy bral nowe auto.
    zapewniano mnie o stanie technicznym i prawnym tego auta ( stan
    bb dobry, salon jest w 100% właścicielem auta ). nastepnego dnia
    telefonicznie z handlowcem tego salonu potwierdzilam kupno auta,
    oraz dostalam numer konta na wplate czesci pieniedzy. niecala
    godzine później dostalam informacje iz auto to zostalo wycofane
    ze sprzedazy z powodu wady prawnej. niestety nie udzielono mi
    informacji jakiej i co konkretnie wymaga wyjasnien, zasłaniajac
    sie informacja handlowa, pomimo iz bylismy tuz przed podpisaniem
    umowy.
    nie ukrywam iz bardzo zalezy mi na tym aucie gdyz dla zakupu
    jego zrezygnowalam z innej rowniez atrakcyjnej oferty.
    czy isnieje i jak mozliwosc dowiedzenia sie czegos wiecej o
    sytuacji tego auta i czy salon mial prawo tak postapic ???

    bardzo prosze o informacje gdyz nie wiem co robic, czekac bez
    konca czy probowac dochodzic swoich praw ale czy w ogole je
    mam ???

    Marta A.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-11-16 01:47:53
    Temat: Re: kupno auta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Czy istnieje możliwość dowiedzenia się, to zależy od warunków miejscowych.
    Ale przed podpisanie umowy roszczeń żadnych do niego nie masz. Równie
    dobrze mogli sprzedać komuś innemu. Chyba że przyjęli zadatek, no t zwrot
    podwójnej wysokości zadatku.