    From: gazebo <g...@c...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwolnienie powyżej 30 dni
    Date: Sat, 05 Apr 2008 10:02:59 +0200

    Jestem przekonany, że z mojej strony dopełniłem obowiązku ale
    przedłużająca się sytuacja rodzi we mnie wątpliwości czy aby ktoś nie
    będzie mi chciał zrobić koło pióra. Pierwszego dnia po zakończeniu
    zwolnienia stawiłem się do pracy. Podpisałem listę, uzupełniłem
    korespondencję. I zostałem odesłany do domu przez zwierzchnika z uwagi
    na brak aktualnych badań oraz z informacją, że skierowanie na takowe
    badania otrzymam do domu. Na wszelki wypadek sprawdziłem (sprawdzam
    codziennie) skrzynki e-mailowe oraz skrzynkę tradycyjną i nic. Z
    dzisiejszą sobotą to już 3 dzień. Czy są jakiekolwiek podstawy żeby się
    do mnie przyczepić? Ponoć na każdego można znależć paragraf :) ale ja
    nie wiem co jeszcze mógłbym zrobić. Wg mnie reszta leży po stronie
    pracodawcy.

    PS Znajoma zwróciła mi uwagę, że takowe zaświadczenie (o zdolności do
    pracy) powinien wystawić ostatni lekarz wystawiający L4 ale jakoś mi się
    nie widzi. Tym bardziej, że w moim przypadku był to zlepek paru chorób i
    paru lekarzy diagnozujących i prowadzących. A z tego co doczytałem o
    zdolności orzeka (podpisuje kwity itp.) lekarz medycyny pracy.

    --
    The Gnome