  • 1. Data: 2004-06-09 10:38:05
    Temat: zwolnienie od kosztow / krus
    Od: "Irena" <l...@f...pl>

    Witam.

    Chce zlozyc pismo o zwolnienie z kosztow sadowych ktore wynosza ponad 1800
    zl.
    Nie jestem w stanie zaplacic takiej kwoty.
    Jakie dokumenty trzeba dolaczyc do takiego pisma, zaznacze ze jestem odoba
    ubezpieczona w KRUSie, wiec nie mam dokumentu z Powiatowego urzedu pracy o
    ty ze jestem osoba bezrobotna czy cos podobnego. Jednak nie pracuje, nie mam
    dochodow, utrzymuje sie z alimentow na corke i jakis dorywczych prac.
    Ubezpieczenie w KRUS mam z tytulu tymczasowego zamieszkania na wsi i pomocy
    rodzicom ktorzy posiadaja ziemie.
    Prosze o jakies wskazuwki. Sprawa jest dla mnie bardzo pilna, a napewno nie
    bede mogla zaplacic takiej kwoty :(
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

  • 2. Data: 2004-06-09 11:00:26
    Temat: Re: zwolnienie od kosztow / krus
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2004 12:38:05 +0200, Irena naskrobał(a):

    > Witam.
    >
    > Chce zlozyc pismo o zwolnienie z kosztow sadowych ktore wynosza ponad 1800
    > zl.

    Najlepiej to robić przed procesem. Zgodnie z art 113 par 1. nalezy wykazać,
    że nie możesz posieść kosztów procesu bez uszczerbku dla siebie i rodziny.
    Załączniki wg uznania, najlepiej PIT, oświadczenie o posiadanym majątku -
    sąd i tak wyśle swoje jak będzie trzeba.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org