  • 1. Data: 2002-03-21 15:03:32
    Temat: zwolnienie lekarskie
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl>

    Mam uprzejmą prośbę i pytanie do wszystkich, którzy się na tym znają:
    czy ojciec biorący zwolnienie na opiekę nad żoną i dzieckiem po porodzie
    operacyjnym (cięcie cesarskie) ma wypłacane pobory w 100%?
    Zwolnienie w ciąży i zasiłek macierzyński dla matki to 100% pensji, a jak to
    wygląda w w/w przypadku?
    Poradźcie:)
    Iza

  • 2. Data: 2002-03-21 18:06:10
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>

    Dz. U. 99.60.636 . - wszystko na temat opieki nad matką i dzieckiem .
    Sandra

  • 3. Data: 2002-03-22 12:48:50
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl>

    Dzieki za wskazanie tego dziennika, ale tam nic na ten temat nie ma...(a
    przynajmniej ja nie moge tego znalezc:(

  • 4. Data: 2002-03-22 13:12:51
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl>

    Przepraszam, jednak znalazlam gdzie indziej.
    Jeszcze raz, wielki dzieki
    Iza