  • 1. Data: 2002-03-21 10:47:16
    Temat: Zwolnienie cd.
    Od: "Kmieciu" <g...@p...com>

    Witam ponownie.
    Chciałbym dowiedzieć się, czy jeżeli otrzymam wypowiedzenie to czy tuz przed
    końcem terminu wypowiedzenia mogę iść na zwolnienie, i czy pracodawca może
    mnie wtedy zwolnić, czy dopieropo 6 miesiącach?
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2002-03-23 08:33:51
    Temat: Re: Zwolnienie cd.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>

    Jak dostałeś wypowiedzenie do rączki , podpisałeś potwierdzenie jego
    otrzymania na kopii to teraz możesz sobie chorować do woli , wypowiedzene
    jest skuteczne a dalszą część zwolnienia zapłaci ci ZUS na podst.
    odpowiedniego wyliczenia . Pracodawca ma już Cię z głowy .... Sandra