  • 1. Data: 2004-07-08 20:18:12
    Temat: zwolnienie a nauczyciel
    Od: "mattatiah" <m...@o...pl>

    Dzisiaj dzwoniąc do Zus-u, Pani oznajmiła mi, że jeżeli jestem nauczycielem
    i na zwolnieniu jestem 6 miesiąc, to nie muszę nic składać do Zus-u, bo
    nauczyciel może być na zwolnieniu bez żadnych komisji "zusowskich" 360 dni.

    wydaje mi się, że pomyliło się tej Pani to z rocznym urlopem zdrowotnym, ale
    ja go nie mam, tylko jestem na zwolnieniu już 6 miesiąc i jeszcze pewnie to
    nie będzie koniec, a nie chce w pewnym momencie się dowiedzieć, że czegoś
    nie doniosłam do Zus-u i mi nie wypłacą chorobowego. (obecnie zasiłek ciągle
    wypłaca mi pracodawca).

    pzd

  • 2. Data: 2004-07-09 04:51:57
    Temat: Re: zwolnienie a nauczyciel
    Od: "news.tpi.pl" <z...@p...onet.pl>

    nie wiem jak to jest dziś ale dwadzieścia lat temu tak było. Były 3 grupy
    które mogły na zwolnieniu przebywać 12 miesięcy: kolejarze, pocztowcy i
    nauczciele. Jak jest dzisiaj to nie wim