    From: k...@b...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwiazki zawodowe a ochrona danych osobowych
    Date: 26 May 2004 09:52:54 +0200

    > Jeśli nic się nie zminiło ostatnio to każda organizacja ma prawo
    > przetwarzania danych osobowych swoich członków w takim zakresie w jakim
    > jest to potrzebne do działania zgodnego z jej statutem. ZZ też to
    > dotyczy

    Nie do końca o to mi chodziło. Zgadza się że każda organizacja ma prawo
    przetwarzania danych osobowych swoich członków, ale czy podpisanie zgody na
    strącanie składki jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie moich danych???
    czy mimo wszystko nie powinno być tam jakieś zapisku typu: "zgadzam się na
    potracanie składki w wysokości ... zł, jednocześnie zgadzając się na
    przetwarzanie moich danych osobowych". Czy sam zapis w sensie prawnym i
    ustawowym,"zgadzam się na potracanie składki w wysokości ... zł" jest
    wystarczajacy i żadna kontrola się tego nie doczepi !!!!!!