  • 1. Data: 2003-01-13 23:40:22
    Temat: zwiazek sportowy?
    Od: "KdH" <m...@w...pl>

    Czesc
    Chcialbym zarejestrowac zwiazek sportowy, powiedzmy ze to jakas nowa
    dyscyplina a chcialbym organizowac zawody itd. Jak sie cos takiego
    rejestruje?

    Bardzo prosze o odpowiedz - jest to dla mnie bardzo istotne

  • 2. Data: 2003-01-14 00:06:50
    Temat: Re: zwiazek sportowy?
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    KdH wrote:
> [...]
    >rejestruje?
    >
    >Bardzo prosze o odpowiedz - jest to dla mnie bardzo istotne

    Nie wiem czy to Ci pomoże, ale kiedyś 'zabookmarkowałam'
    sobie taki link 'Jak założyć Polski Związek Pląsańca Sportowego' ;)

    http://www.taniec.info/artykuly/2000/pztsport2.htm
    tylko ustaw w menu Widok kodowanie na 'Europa Środkowa(Windows)'

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl