  • 1. Data: 2003-01-13 21:43:48
    Temat: wolne wnioski
    Od: "Mihau" <m...@w...pl>

    Drodzy grupowicze.

    Czy ktos moglby mi pomoc znalesc dokladne znaczenie i pochodzenie zwrotu
    "wolne wnioski". O jakie wnioski chodzi, i czym roznia sie one od innych
    wnioskow w czasie trwania posiedzenia organu kolegialnego (np. sejmiku
    wojewodztwa).

    Pozdrawiam

    Mihau

  • 2. Data: 2003-01-13 22:31:43
    Temat: Re: wolne wnioski
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > "wolne wnioski". O jakie wnioski chodzi, i czym roznia sie one od innych
    > wnioskow w czasie trwania posiedzenia organu kolegialnego (np. sejmiku

    To sa po prostu glupoty, ktore nikogo nie obchodza.

    Tak jest np. w Sejmie Najasniejszej RP, okolo godziny 2 w nocy wchodza

    na mownice jacys nawiedzeni reprezentanci narodu i gadaja duuuzo glupot

    (tzn. wiecej niz zwykle).

    Konrados

  • 3. Data: 2003-01-13 23:09:14
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Mihau wrote:
> [...]
    >"wolne wnioski". O jakie wnioski chodzi, i czym roznia sie one od innych
    >wnioskow w czasie trwania posiedzenia organu kolegialnego (np. sejmiku

    Nie wiem jakie jest pochodzenie tego terminu, ale wydaje mi się
    że jest to określenie wniosków czy postulatów które nie są związane
    z ustalonym tzw. porządkiem obrad.
    Czyli 'dowolne wnioski' ;)

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-01-15 10:27:20
    Od: Jan Galazka <J...@w...pl>

    On Mon, 13 Jan 2003 22:43:48 +0100, Mihau wrote:

> [...]
    > "wolne wnioski". O jakie wnioski chodzi, i czym roznia sie one od innych
    > wnioskow w czasie trwania posiedzenia organu kolegialnego (np. sejmiku
    To chyba bedzie od wolnych glosow, czyli glosow nie zwiazanych porzadkiem
    obrad. Zwykle w porzadku obrad dodaje sie jako punkt przed zamknieciem
    posiedzenia: wolne glosy i wnioski, a wiec takie, ktore porzadkiem obrad
    nie byly objecte, a jest potrzeba ich zlozenia.
    JG