  • 1. Data: 2003-01-13 21:44:42
    Temat: Mieszkanie po policyjne!
    Od: "Deffendi" <d...@a...net>

    Czy ktoś może wie jak mogę załatwić następującą sprawę:
    W latach 60 tych mój dziadek był w policji i dostał mieszkanie służbowe po 2
    albo 3 latach wywalili go z ale mieszkanie zostało! W 82 roku dziadek umarł
    i w mieszkaniu pozostała tylko babcia. Babcia chciała mnie tam zameldować
    ale spółdzielnia się nie zgodziła bo to mieszkanie MSW etc. (nie zgodziła
    się nawet na opiekę).
    Czy ktoś może mi podpowiedzieć w jaki sposób można wykupić to mieszkanie? I
    czy to w ogóle jest możliwe?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-01-13 22:06:49
    Temat: Re: Mieszkanie po policyjne!
    Od: "yar65" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Deffendi" <d...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > się nawet na opiekę).
    > Czy ktoś może mi podpowiedzieć w jaki sposób można wykupić to mieszkanie?

    Kto jest administratorem?