eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwalniam sie z firmy-zakladam swoja-ten sam profil dzialalnosci › zwalniam sie z firmy-zakladam swoja-ten sam profil dzialalnosci
    From: "Artur" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwalniam sie z firmy-zakladam swoja-ten sam profil dzialalnosci
    Date: Thu, 19 Oct 2006 07:46:28 +0200

    Witam.

    Jak w temacie. Z racji tego iz moja prowizja od nowego roku ulegnie
    znacznemu obnizeniu, postanowilem sie zwolnic i zalozyc wlasna firme.
    Moja praca polega na tym iz poruszam sie w terenie, po warsztatach
    samochodowych i sprzedaje wyposazenie do nich.
    Od stycznia robil bym to samo, juz na podstawie wlasnej dzialalnosci, m.in.
    u swoich obecnych klientow. Moja oferta bylaby bardzo zblizona do obecnej. W
    pewnej czesci by sie pokrywala. Czy ma to jakies znaczenie?
    Czy istnieje w polskim prawie jakis przepis, na podstawie ktorego moja
    obecna-od stycznia była firma, moglaby mnie pozwac do sadu, czy robic jakies
    utrudnienia na drodze formalnej?
    Dzieki za odpowiedz.

    pozdr.

    Artur