eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwalniam sie z firmy-zakladam swoja-ten sam profil dzialalnosci › Re: zwalniam sie z firmy-zakladam swoja-ten sam profil dzialalnosci
  • Data: 2006-10-20 20:45:55
    Temat: Re: zwalniam sie z firmy-zakladam swoja-ten sam profil dzialalnosci
    Od: "Artur" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:eh73km$q09$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Jak w temacie. Z racji tego iz moja prowizja od nowego roku ulegnie
    > znacznemu obnizeniu, postanowilem sie zwolnic i zalozyc wlasna firme.
    > Moja praca polega na tym iz poruszam sie w terenie, po warsztatach
    > samochodowych i sprzedaje wyposazenie do nich.
    > Od stycznia robil bym to samo, juz na podstawie wlasnej dzialalnosci,
    > m.in.
    > u swoich obecnych klientow. Moja oferta bylaby bardzo zblizona do obecnej.
    > pewnej czesci by sie pokrywala. Czy ma to jakies znaczenie?
> [...]
    Jeszcze raz dzieki wszystkim za odp. szczegolnie Pawłowi Sakowskiemu. -
    zadnych zobowiazan nie podpisywalem, przede wszystkim dlatego iz takowe nie
    wystapily ze strony pracodawcy, tudziez zamiaru nie posiadam uczynic tego w
    najblizszej przyszlosci, jeslliby wystapic mialy.
    Jestem zatem spokojny i ze zdwojona energia przystepuje do dzialania, i
    dalszej realizacji swych planow.