eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwalniam sie z firmy-zakladam swoja-ten sam profil dzialalnosci › Re: zwalniam sie z firmy-zakladam swoja-ten sam profil dzialalnosci
  • Data: 2006-10-24 10:37:04
    Temat: Re: zwalniam sie z firmy-zakladam swoja-ten sam profil dzialalnosci
    Od: "Tomasz Fafara" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czasem firmy w momencie odejścia pracownika podsuwają do podpisu
    > karteluchę
    > o "zakazie działaności konkurencyjnej".
    > Jeśli tego nie masz możesz spać całkiem spokojnie
    > Nie wszystkie to robią, bo zgodnie z prawem za okres na któy wyłączają
    > kogoś z takiej działalności
    > muszą płacić kasę

    Jeśli mam firmę, podpisaną umowę o współpracy między firmami i zakaz
    konkurencji,
    który obowiązuje przez dany okres po rozwiązaniu umowy, czy rozumiem że moge
    się
    domagać zadośćuczynienia finansowego za ten okres jeśli umowa o współpracy
    zostanie rozwiązana?
    Czy dotyczy to tylko osób zatrudnionych na zasadzie umowy o prace?

    tomek