  • Data: 2005-09-18 09:39:27
    Temat: zostałem obrażony
    Od: Critu <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!
    Nie będę się wiele rozpisywał, chodzi o to że zostałem obrażony, wyzwany
    i nazwany debilem (przy świadkach tzn. drugi pracownik tego serwisu oraz
    moja dziewczyna), przez pracownika pewnego serwisu elektronicznego,
    tylko dlatego iż chciałem zwrotu kosztów bezsensownego trzykrotnego
    jeżdżenia do tego serwisu oczywiście z ich winy. Odległość którą
    pokonywałem to 70km w jedną stronę.

    Czy i jak mogę doprowadzić do zwolnienia tego pracownika z pracy (taki
    człowiek nie może mieć styczności z klientem), oraz czy moge ubiegać się
    o jakąś karę grzywny przeznaczoną na cel chatytatywny?

    Chciałbym przy tym podeprzeć się jakimś paragrafem więc jeśli ktoś zna i
    może mi pomóc to bardzo proszę o tą pomoc.

    Dzięki i pozdrawiam