  • 1. Data: 2010-09-29 11:36:51
    Temat: zobowiązania sprzedawcy po zawarciu umowy i wpłacie zaliczki
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Witam,
    zawarłem z pewnym sprzedawcą umowę ustną, że sprzeda mi towar w cenie
    1200pln
    zapłaciłem ~30% tej kwoty jako zaliczkę.
    dostałem od niego dok. "druk zamówienia towaru" z ustalona ceną za towar
    oraz kwotą zaliczki jaką zapłaciłem.

    obecnie towar "jest do odbioru", ale sprzedawca żąda ode mnie 1400pln czyli
    200pln więcej.

    czy można jakimiś sposobem zgodnym z polskim prawem zmusić go do wywiązania
    się z umowy czyli sprzedaży towaru w cenie 1200pln?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-09-29 12:31:26
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-29 13:36, P.H. pisze:
> [...]
    >
    > czy można jakimiś sposobem zgodnym z polskim prawem zmusić go do
    > wywiązania się z umowy czyli sprzedaży towaru w cenie 1200pln?

    Czy na tym druku jest jego podpis? Jeśli tak, to jest to umowa. Nie
    popuszczaj.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-09-29 12:33:23
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Czy na tym druku jest jego podpis? Jeśli tak, to jest to umowa. Nie
    > popuszczaj.

    jest podpis, pieczątka itp
    popuścić nie mam zamiaru (w imię zasad) pytanie tylko czy mam jakiekolwiek
    szanse? :-)