  • 1. Data: 2004-08-26 11:54:19
    Temat: zniszczenie mienia
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Posiadam zarejestrowaną działalność gospodarczą. Zajmuję się radiowym
    dostepem do internetu. Anteny ustawione są na domkach jednorodzinnnych.
    Kilka dni temu jedna z moich anten została przestrzelona śrutem, raczej z
    bliskiej odległości i celowo. Wartość takiej anteny to ok. 3 000 pln. Mam
    podejrzenia co do sprawcy. Niestety antena nie była ubezpieczona. Co mam
    zrobić aby ukarać sprawcę, zgłośic na policję? Jakie czekają mnie koszty
    sądowe?
    dziękuję za wszelkie porady

  • 2. Data: 2004-08-26 16:12:59
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości

    Na podejrzeniach daleko nie zajedziesz. Ale, należało by to zgłosić na
    Policję. Policja przyjedzie, zrobi oględziny i przede wszystkim procesowo
    zabezpieczy śrut. Teraz można zacząć szukać broni do tego śrutu. Robi się
    tak, jak z każdą bronią. Broń pozostawia na pocisku niepowtarzalne ślady.
    Stwierdzenie tego wymaga powołania biegłego. Nie będę pisał, jak się to
    robi, ale jest spora szansa na pozytywną ekspertyzę, jeśli uda się trafnie
    broń wytypować. Wówczas już jest w miarę z górki, bo właściciel odpowiada za
    broń.

    Kosztów w tym wypadku z Twojej strony nie będzie.

  • 3. Data: 2004-08-26 17:47:37
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik nurich napisał(a):
> [...]
    > podejrzenia co do sprawcy. Niestety antena nie była ubezpieczona. Co mam
    > zrobić aby ukarać sprawcę, zgłośic na policję? Jakie czekają mnie koszty

    Zgłosić na Policję możesz zawsze, im lepiej tym wczęsniej. Policja o ile nie
    będzie dowodów na sprawcę co najwyżej umorzy postępowanie.
    O ile potrafisz też udowodnić sprastwo możesz zacząc proces cywilny.

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-08-27 16:03:57
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

> [...]
    > podejrzenia co do sprawcy. Niestety antena nie była ubezpieczona. Co mam
    > zrobić aby ukarać sprawcę, zgłośic na policję? Jakie czekają mnie koszty

    IMHO odpusc sobie.

  • 5. Data: 2004-08-27 16:04:30
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

> [...]
    za
    > broń.
    >
    > Kosztów w tym wypadku z Twojej strony nie będzie.

    po przeczytaniu Twojego tekstu : lekki ROTFL

  • 6. Data: 2004-08-27 19:45:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> napisał w
    wiadomości news:cgnm90$o0a$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > po przeczytaniu Twojego tekstu : lekki ROTFL

    Po przeczytaniu Twojej odpowiedzi wielki śmiech.