    From: "nurich" <n...@p...pierdu.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zniszczenie mienia
    Date: Thu, 26 Aug 2004 13:54:19 +0200

    Posiadam zarejestrowaną działalność gospodarczą. Zajmuję się radiowym
    dostepem do internetu. Anteny ustawione są na domkach jednorodzinnnych.
    Kilka dni temu jedna z moich anten została przestrzelona śrutem, raczej z
    bliskiej odległości i celowo. Wartość takiej anteny to ok. 3 000 pln. Mam
    podejrzenia co do sprawcy. Niestety antena nie była ubezpieczona. Co mam
    zrobić aby ukarać sprawcę, zgłośic na policję? Jakie czekają mnie koszty
    sądowe?
    dziękuję za wszelkie porady