  • 1. Data: 2002-05-15 07:33:30
    Temat: znikoma naleznosc
    Od: "Dorotka" <d...@p...onet.pl>

    Dzien dobry,
    zewnetrzna firma jest winna mojej firmie sume okolo 190 zlotych z tytulu
    opoznionej
    zaplaty faktury. Zaplata powinna nastapic w czerwcu ubieglego roku,
    nastapila (naleznosci glownej) dopiero w sierpniu. Note odsetkowa z
    naliczonymi odsetkami ustawowymi wystawilam i wyslalam dopiero w
    pazdzierniku. Jednak oczywiscie zostala ona zignorowana.
    Czy w takiej sytuacji istnieja jakies szanse wyegzekwowania takiej
    naleznosci na drodze prawnej, czy tez jest to naleznosc zbyt niska, aby ktos
    sie tym zajal. Czy dzialaja jakies terminy przedawnienia itp.
    Bardzo przepraszam za niefachowosc pytan, ale zupelnie sie na tym nie znam.
    Dziekuje z gory za jakas wskazowke.

    Dorotka

  • 2. Data: 2002-05-15 09:14:19
    Temat: Re: znikoma naleznosc
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie tym zajal. Czy dzialaja jakies terminy przedawnienia itp.
    > Bardzo przepraszam za niefachowosc pytan, ale zupelnie sie na tym nie znam.

    Proponuje sprzedac - odzyskasz pare zlociszy a martwil bedzie sie kto inny ;)
    http://www.dlugi.info.pl/index.php?sid=gielda&action
    =zamowienie

    Pzdr