  • 1. Data: 2002-05-15 07:21:27
    Temat: Remont przeprowadzany przez ADM
    Od: "Wanda" <w...@a...wox.org.NO-SPAM>

    Witam wszystkich i jednocześnie zwracam się z prośbą o radę.
    W moim budynku administracja przeprowadza wymianę rur, wiąże się to
    oczywiście z udostępnieniem lokalu i odpowiednim przygotowaniu
    pomieszczenia.
    W mieszkaniu - konkretnie łazience - rury są we wnęce zabudowanej "ekranem",
    który jest przymocowany na stałe. Robotnicy proszą o zdjęcie (rozwalenie)
    ekranu, umywalki i tu powstaje problem; mąż stwierdził, że nie wpuści ich do
    mieszkania. Uważa, że oni sami powinni wszystko zdemontować a po wykonanej
    pracy zamontować i pomieszczenie doprowadzić do stanu sprzed remontu.
    Ponieważ jest to niemożliwe (wątpliwe) mamy nie dopuścić do dokończenia ich
    pracy.
    Jak powinniśmy się zachować w tym przypadku, czy mój mąż ma racje? Lokal
    jest własnością gminy.
    Pozdrawiam
    Wanda
    --
    _____________________
    Pisząc do mnie wytnij NO-SPAM z adresu

  • 2. Data: 2002-05-16 09:04:17
    Temat: Re: Remont przeprowadzany przez ADM
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 May 2002, Wanda wrote:
    [...]
> [...]
    >+ pracy.
    >+ Jak powinniśmy się zachować w tym przypadku, czy mój mąż ma racje?

    Jeśli się nie mylę - to rozumiem że w łazience są wasze
    przeróbki ?
    Wtedy rację ma *tylko*, jeśli przeróbka mieszkania została
    przeprowadzona za zgodą właściciela budynku (lub zarządcy).
    W tym konkretnym przypadku IMO trzeba było mieć zgodę na
    zamontowanie nierozbieralnych elementów.

    >+ Lokal jest własnością gminy.

    No to Wydział Zasobów Komunalnych, czy jak mu tam (miał
    wydać zgodę). Osobiście zbierałem wszystkie zgody na przeróbki
    w wynajmowanym mieszkaniu !

    Pozdrowienia, Gotfryd