  • 1. Data: 2011-04-06 06:40:24
    Temat: "zniknięta" spółka
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    Witam!
    Mam pewną niewielką wierzytelność w pewnej spółce, tzn. zlecili mi
    wykonanie usługi po czym nie zgłosili się po odbiór.Kontaktu
    telefonicznego nie mam. Właściciel lokalu w którym według KRS nadal mają
    siedzibę powiedział, że zniknęli kilka miesięcy temu. Ni wiem, czy
    obecnie prowadzą DG, ale spółka nie jest w upadłości ani w likwidacji.
    Wysyłanie upomnień na dotychczasowy adres nie ma więc chyba sensu?
    Jak długo mogą jeszcze "jechać" na nieaktualnym adresie zakłądając, że
    nie są zainteresowani aktualizacją danych?

  • 2. Data: 2011-04-06 06:59:43
    Temat: Re: "zniknięta" spółka
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 06 Apr 2011 08:40:24 +0200, cyklista napisał(a):

    > Jak długo mogą
    > jeszcze "jechać" na nieaktualnym adresie zakłądając, że nie są
    > zainteresowani aktualizacją danych?

    Powiadom sąd rejestrowy o zmianie adresu :)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2011-04-06 07:28:12
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Wysyłanie upomnień na dotychczasowy adres nie ma więc chyba sensu?

    Upomnień to już nie nie. Jeśli chcesz i warto, to po wezwaniu
    przedsądowym kierujesz do sądu w upominawczym, sąd wysyła wyrok nakazowy
    na adres rejestrowy, klient nie odbiera i masz sprawę wierzytelności
    szybko wygraną (3-5 miesięcy).

    --
    Krzysztof

  • 4. Data: 2011-04-06 07:49:28
    Temat: Re: "zniknięta" spółka [OT]
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 06.04.2011 09:28, Krzysztof Jodłowski wrote:
    > (...) i masz sprawę wierzytelności szybko wygraną (3-5 miesięcy).
    ^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^
    Co dobitniej może świadczyć o totalnym rozkładzie sądownictwa w Polsze?!

    mi

  • 5. Data: 2011-04-06 07:54:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-06 09:28, Krzysztof Jodłowski pisze:

> [...]
    > przedsądowym kierujesz do sądu w upominawczym, sąd wysyła wyrok nakazowy
    > na adres rejestrowy, klient nie odbiera i masz sprawę wierzytelności

    Myślisz, że taki nakaz będzie godnie zdobił mieszkanie, jak się go
    powiesi w salonie?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-04-06 07:58:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 06 Apr 2011 09:54:39 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Myślisz, że taki nakaz będzie godnie zdobił mieszkanie, jak się go
    > powiesi w salonie?

    Przynajmniej się nie przedawni tak szybko :)

  • 7. Data: 2011-04-06 08:56:09
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 07:58:41 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Przynajmniej się nie przedawni tak szybko :)

    I chyba wtedy można członków zarządu "egzekwować" (jeżeli nakaz przeciwko
    sp. z o.o. zamienić przeciwko zarządowi).

  • 8. Data: 2011-04-06 09:03:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-06 10:56, Kamil pisze:

    > I chyba wtedy można członków zarządu "egzekwować" (jeżeli nakaz przeciwko
    > sp. z o.o. zamienić przeciwko zarządowi).

    Ani to tanie, ani szybkie, ani nie gwarantuje wyników, ale mimo wszystko
    życzę powodzenia :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2011-04-06 09:08:11
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Myślisz, że taki nakaz będzie godnie zdobił mieszkanie, jak się go
    > powiesi w salonie?

    Zależy od gustu. Jedni kupują na ścianę obraz za 2000 zł, inni nakaz :)
    Niemniej jednak napisałem:
> [...]
    Czyli trzeba sobie samemu oszacować czy jest szansa na zwrot czy też
    raczej na ozdobę salonu.

    Późniejsze przedawnienie to inny argument.

    --
    Krzysztof

  • 10. Data: 2011-04-07 12:14:22
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Pod warunkiem, że ma nadaną klauzulę wykonalności.

    -----