    From: cyklista <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: "zniknięta" spółka
    Date: Wed, 06 Apr 2011 08:40:24 +0200

    Witam!
    Mam pewną niewielką wierzytelność w pewnej spółce, tzn. zlecili mi
    wykonanie usługi po czym nie zgłosili się po odbiór.Kontaktu
    telefonicznego nie mam. Właściciel lokalu w którym według KRS nadal mają
    siedzibę powiedział, że zniknęli kilka miesięcy temu. Ni wiem, czy
    obecnie prowadzą DG, ale spółka nie jest w upadłości ani w likwidacji.
    Wysyłanie upomnień na dotychczasowy adres nie ma więc chyba sensu?
    Jak długo mogą jeszcze "jechać" na nieaktualnym adresie zakłądając, że
    nie są zainteresowani aktualizacją danych?