    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: zniknęły pieniądze z konta.
    Date: Thu, 23 Jan 2003 14:33:42 +0100

    Użytkownik Mongooes <m...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0op4a$1cml$...@f...acn.pl...

    > a co z ta osoba ktora wybrala pieniadze z konta? miala uprawnienia?

    podobna sytuacja była w mojej rodzinie ...żona była upoważniona ale były
    dzieci do podziału kwoty z konta ...
    jednak żona pobrała wszytkie pieniążki i wystawiła mężowi pomnik nikt z
    rodziny o to nie miał do niej pretensji...
    no ale rodzina a rodzina to też odrębna kwestia...przecież złamała prawo
    jednak nikt z nas nie smiałby temu stawić czoła z uwagi na to,że uważamy ,że
    babcia miała prawo tak postąpić... to były jego cięzko zarobione pieniążki
    ... no ale prawo jest prawem...

    Sandra