  • 11. Data: 2013-07-16 19:36:24
    Temat: Re: znikaja ludzie zadajacy niewygodne pytania
    Od: "macso" <m...@i...pl>

    Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ks395v$f68$1@node1.news.atman.pl...
    > Tusk przyjeżdża do gimnazjum na spotkanie z dziećmi. Przychodzi moment
    > zadawania pytań, Jasio podnosi rekę
    > - Jakie masz do mnie pytanie? -pyta Tusk

    za Gomułki było o górnikach z kopalni Bytom

    macso

  • 12. Data: 2013-07-16 19:56:57
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-07-16 17:19, masti pisze:

    > zaraz potem jak znajdzie górnika :)

    z kopalni Bytom?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 13. Data: 2013-07-16 19:57:26
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-07-16 19:36, macso pisze:

    > Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > za Gomułki było o górnikach z kopalni Bytom

    Chyba już jednak za Gierka

    --
    RomanS
    ___________________

  • 14. Data: 2013-07-16 20:05:59
    Od: "macso" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Roman Stachowiak" <

    > Chyba już jednak za Gierka

    za Gierka to były odgrzewane kotlety, i co odważniejsi opowiadali to głośno

    macso

  • 15. Data: 2013-07-17 00:40:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki o! wrote:
    > Tusk przyjeżdża do gimnazjum na spotkanie z dziećmi. Przychodzi moment
    > zadawania pytań, Jasio podnosi rekę
    > - Jakie masz do mnie pytanie? -pyta Tusk
    > wakacyjnie, offtopicznie, krosowo ;)

    skoro to grupa prawna to z jakiego paragrafu można przywalić takiemu
    lamerowi puszczającemu śmieci oftopiczne na grupy?

    bo co ma to jego gówno z prawem wspólnego?