  • 1. Data: 2013-07-15 16:00:58
    Temat: abo czyli dzieki panie premierze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Abonament RTV płacony regularnie do 2008 roku.
    Potem juz nie, bo mówili, ze bedzie anulowany no i tak jakos poszło.
    Teraz przysłali zeby zapłacic 1300 zł (w ty 300 odsetek)

    Sprawa dotyczy dwoch osób, jedna długo niepracujaca, obecnie rozpoczeła
    jakąś prace (żadne kokosy), druga nie pracuje, choruje (to tak gdyby
    sytuacja materialna miała znaczenie)

    Wiek obu ok 55 lat (wiec jeszcze nie zwolnione)

    Czy mozna jakos to obejsc i nie zaplacić?
    A moze chociaz uniknąć części? Moze chociaz odsetek?

    Innymi slowy - jest jakiś haczyk?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 2. Data: 2013-07-15 16:11:21
    Temat: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-15 16:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Sprawa dotyczy dwoch osób, jedna długo niepracujaca, obecnie rozpoczeła
    > jakąś prace (żadne kokosy), druga nie pracuje, choruje (to tak gdyby

    Nie ma. Najmniejszego.

    > Wiek obu ok 55 lat (wiec jeszcze nie zwolnione)
    >
    > Czy mozna jakos to obejsc i nie zaplacić?
    > A moze chociaz uniknąć części? Moze chociaz odsetek?
    >
    > Innymi slowy - jest jakiś haczyk?

    A czy jest jakiś przymus, aby to zapłacić?
    Czy przyszło listem poleconym i czy to się nazywa "wezwanie do zapłaty"?
    Zawsze, nawet teraz, warto wyrejestrować bez względu na to jak się to ma
    do faktów.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-07-15 16:40:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.07.2013 16:00, Budzik pisze:
    > Abonament RTV płacony regularnie do 2008 roku.
    > Potem juz nie, bo mówili, ze bedzie anulowany no i tak jakos poszło.

    Zlikwidowanie tego podatku w przyszłości nie uwalnia od zapłaty zaległości.

    > Teraz przysłali zeby zapłacic 1300 zł (w ty 300 odsetek)

    Kto przysłał? Krasnoludki?

    [ciach]

    > Czy mozna jakos to obejsc i nie zaplacić?
    > A moze chociaz uniknąć części? Moze chociaz odsetek?
    >
    > Innymi slowy - jest jakiś haczyk?

    Pod przedawnienie część nie podpada?

  • 4. Data: 2013-07-15 17:19:37
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.07.2013 16:00, Budzik wrote:
    > Abonament RTV płacony regularnie do 2008 roku.
    > Potem juz nie, bo mówili, ze bedzie anulowany no i tak jakos poszło.

    coz powiedziec - tak jak niemal kazda obietnica rzadu czy przed wyborami
    czy w trakcie rzadzenia to puste slowa.

    oni nie klamia tylko wtedy gdy nic nie mowia.

    a jak cos mowia to widzisz jak jest.

    zen.aspx

  • 5. Data: 2013-07-15 17:50:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Wiek obu ok 55 lat (wiec jeszcze nie zwolnione)
    >
    > Czy mozna jakos to obejsc i nie zaplacić?
    > A moze chociaz uniknąć części? Moze chociaz odsetek?

    tresc pisma poprosze bo narazie to nawet nie wiem za co masz placic.

    juz ci mowie, ze wiele nie ukrecisz

  • 6. Data: 2013-07-15 18:03:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.07.2013 17:19, hiki o! pisze:

    > coz powiedziec - tak jak niemal kazda obietnica rzadu czy przed wyborami
    > czy w trakcie rzadzenia to puste slowa.

    A co premier obiecał? Przytoczysz dokładnie razem ze źródłem, czy znowu
    będziesz "pisał z wyobraźni"?

  • 7. Data: 2013-07-15 19:29:42
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.07.2013 18:03, Andrzej Lawa wrote:

    > A co premier obiecał? Przytoczysz dokładnie razem ze źródłem, czy znowu
    > będziesz "pisał z wyobraźni"?

    http://media2.pl/media/35925-Premier-Abonament-RTV-t
    o-haracz.html

    zen.aspx

  • 8. Data: 2013-07-15 19:53:59
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Pod przedawnienie część nie podpada?

    http://www.hotmoney.pl/Przedawnienie-abonamentu-RTV-
    a30228

  • 9. Data: 2013-07-15 21:05:18
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    >
    > Wiek obu ok 55 lat (wiec jeszcze nie zwolnione)
    >
    > Czy mozna jakos to obejsc i nie zaplacić?
    > A moze chociaz uniknąć części? Moze chociaz odsetek?

    Nie lamentuj tylko pisz pismo do krajowej rady o umorzenie. Na poczcie
    wszystko wiedzą i niech nie ściemniają. Jak mają zaległość to można
    wyrejestrować!!!
    Sprawdź może podlegają pod zwolnienia. Jest ich teraz sporo i łatwo się
    załapać. (niestety nie wszyscy są tego świadomi i czekają będąc w
    błędzie do 70-tki)
    Wiem... nieznajomość prawa... ale żadnej kampanii informacyjne na ten
    temat nie kojarzę.
    W moim przypadku się okazało że 5 lat mieli prawo do zwolnienia ale
    trzeba było to zgłosić. Aktualnie egzekucja komornicza z emerytury do
    czasu rozpatrzenia została wstrzymana.
    (Wincent wstydu nie ma żeby od staruszków z marnej renty pobierać a
    miliony bogatych mają faktyczną abolicję TFUUU!!!)
    Zobaczymy co będzie.

  • 10. Data: 2013-07-15 21:11:49

    W dniu 2013-07-15 16:00, Budzik pisze:
    > Wiek obu ok 55 lat (wiec jeszcze nie zwolnione)

    Przeanalizuj dokładnie wszystkie możliwe zwolnienia.
    W piśmie przedstaw daty w ciągu ostatnich 5 lat.
    Z tego co pamiętam sytuacja materialna ma znaczenie.