  • 1. Data: 2004-04-07 21:19:57
    Temat: akt notarialny - zakup mieszkania
    Od: "Tomek" <tzyskow@[NO_SPAM]o2.pl>

    Witam,
    Mam jedno pytanko. Czy w akcie notarialnym musi byc adres zamieszkania osoby
    sprzedajacej mieszkanie?? Czy sa jakies stronki w sieci gdzie sa przyklady
    aktow notarialnych lub traktujace co w takim akcie musi sie znajdowac? Mam
    malo czasu, a nie moge trafic na interesujace mnie rzeczy.

    Mam taka sytuacje:
    Osoba ktora mi sprzedaje mieszkanie wymeldowala sie juz z tego mieszkania, a
    jednoczesnie nie jest w zadnym innym miejscu zameldowana (ani czasowo, ani
    na stale). Czy to przeszkadza?? Osoba ta po sprzedazy mieszkania wyjezdza do
    Niemiec tak wiec o meldunku w Polsce nie ma mowy.

    Pozdrawiam,
    Tomek