  • 1. Data: 2003-12-02 19:46:06
    Temat: zniesienie wspolwlasnosci - jakie koszty notarialne?
    Od: "rfk" <r...@p...pl>

    Witam,

    Przepraszam, ze ja z taka przyziemna sprawa, ale mam wrazenie, ze moj
    notariusz okropnie chce mnie oskubac z kasy. Dlatego do Was pytanie i prosba
    o wyliczenie, ile by kosztowalo u notariusza zniesienie wspolwlasnosci przy
    zalozeniach:
    - wartosc posesji: 330 000 zl
    - 7odpisow notarialnych

    Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam,

    rfk

  • 2. Data: 2003-12-03 07:39:28
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > o wyliczenie, ile by kosztowalo u notariusza zniesienie wspolwlasnosci przy

    Taksa:
    500 zł. + 2 % nadwyżki od 15.000,
    25 złoty za stronę odpisu,
    Ewentualnie dodatkowe opłaty za "trudność"
    Poza tym opłata sądowa od wniosku o wpis do księgi
    I chyba tyle ?

    Paweł