  • 1. Data: 2005-12-07 19:38:22
    Temat: zniesienie wspolwlasnosci
    Od: Zygmunt<s...@g...de>

    Pelnomocnictwo

    Podpisany...............
    zamieszkaly..............
    udzielam niniejszego pelnomocnictwa bratu..........
    zamieszkalemu.......................................
    w Rzeczypospolitej Polskiej do zastepowania mnie przezd Sadem Rejonowym w ....
    w sprawie o stwierdzenie nabycia spadku po ojcu .( mieszkanie ).....................
    dzialu spadku, zniesienia wspolwlasnosci, jak rowniez upowazniam go do skladania
    w moim imieniu wszelkich wnioskow i oswiadczen w wyzej wymienionych sprawach
    przed organami administracyjnymi.

    Czy takie oswiadczenie zlozone notarialne wystarczy, gdy przedloze w sadzie,
    zeby sad w postanowieniu zaznaczyl ze mieszkanie w calosci przechodzi na mnie.
    Innego rodzenstwa nie mamy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-07 20:27:06
    Temat: Re: zniesienie wspolwlasnosci
    Od: Zygmunt<s...@g...de>

    Czy naprawe nikt nie wie ?
    To bardzo wazne.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-12-07 20:32:14
    Od: Zygmunt<s...@g...de>

    Czy naprawe nikt nie wie ?
    To bardzo wazne.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-12-07 20:33:48
    Od: Zygmunt<s...@g...de>

    Czy naprawe nikt nie wie ?
    To bardzo wazne.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-12-07 20:55:09
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 07/12/2005 20:38, Zygmunt wrote :
> [...]
    > zeby sad w postanowieniu zaznaczyl ze mieszkanie w calosci przechodzi na mnie.

    Wystarczy. I nawet nie musi być notarialne, może być zwykła kartka papieru.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 6. Data: 2005-12-07 23:02:04
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Przemysław Płaskowicki napisał(a):
    > Wystarczy. I nawet nie musi być notarialne, może być zwykła kartka papieru.

    Do przyjęcia lub odrzucenia spadku musi być urzędowo potwierdzony podpis
    i pełnomocnictwo szczególne, określające też składane oświadczenie.

    KG

  • 7. Data: 2005-12-08 07:34:01
    Od: Zygmunt<s...@g...de>

    Czy to znaczy ze te oswiadczenie notarialne jest niewazne ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2005-12-08 21:11:38
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 08/12/2005 00:02, kam wrote :

    > Do przyjęcia lub odrzucenia spadku musi być urzędowo potwierdzony podpis
    > i pełnomocnictwo szczególne, określające też składane oświadczenie.

    Nawet w postępowaniu przed sądem? Z jakiego przepisu to wynika? (Zawszeć
    to dobrze się czegoś dowiedzieć z tego Internetu ;-) )