  • 11. Data: 2002-10-25 20:44:20
    Temat: Re: znaki drogowe
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał:

    > Z SN dowcipkujesz ?? ;)
    A gdzie czytasz ten 'dowcip' ?
    Sens mojej wypowiedzi byl taki, ze: 'z chorym' (w moim odczuciu)
    egzekwowaniem sluchego zapisu prawa (zakazu parkowania, takze przed
    wlasnym garazem) walczylbym w sadzie. Gdyby kazdy z nas slepo
    wypelnial kazdy zapis na papierze, szybko doszlibysmy do absurdu.
    Takie dzialanie cechuje bezmyslne maszyny, nie czlowieka.
    I chyba tego udowadniac nie trzeba.

    Artur Golański

  • 12. Data: 2002-10-25 21:32:53
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur Golański" <A...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie czytasz ten 'dowcip' ?
    > Sens mojej wypowiedzi byl taki, ze: 'z chorym' (w moim odczuciu)
    > egzekwowaniem sluchego zapisu prawa (zakazu parkowania, takze przed
    > wlasnym garazem) walczylbym w sadzie.

    Gdyby rozpatrywac wykladnie celowa ustawy, to moze bys wygral, ale Gotfryd
    napisal, to co napisal.
    Mozna tez dywagowac, ze ustawodawca, gdyby chcial, wylaczyc stosowanie tego
    przepisu wobec "wlasciciela" garazu, to mogl przeciez to zapisac w ustawie.

    Karol