  • 1. Data: 2004-02-25 20:39:56
    Temat: licencja taxi
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Czy ktos mi może powiedzieć dlaczego te licencje w 2004 zostały wydane tylko
    obecnym taxówkarzom ( i rozeszły sie w dwóch pierwszych tygodniach
    stycznia), co za tym idzie blokując licencje dla nowych taksówkarzy? Czy
    moze bede jeszcze wydawane w tym roku czy mam czekac do stycznia 2005?

    A Pani w UKomunikacji nic nie wiedza i nie mówią przy składaniu wniosku, że
    juz licencji nie ma ;(

    CZy jest jakas szansa by jeszcze uzyskac ta licencje? Do wniosku o wydanie
    licencji trzeba zdac egzamin, wyrobic regon, uzyskac wpis do ewidencji,
    badania lekarskie, kupic taksometr i zalegalizowac go. I co zrobic jesli mam
    to wszystko a licencji nie dostane w tym roku, bo na Łódź (100 sztuk) juz
    zostały wydane i to juz działajacym taxówkarzom, a ja jako nowy juz nie mam
    prawa? Da się cos poradzic na to?

  • 2. Data: 2004-02-25 21:20:53
    Temat: Re: licencja taxi
    Od: "LORD" <dm17@_nospam_wp.pl>

    niestey prawda jest taka ze w wiekszosci miastach blokuje sie aby zaczely
    jezdzic nowe teksowki-Taksowkarze lub korporacje sami wplywaja na osoby
    upowaznieone aby nie wydawaly nowych licencji poprzez dobrze w polcse znany
    sposob$$$$ Tak wiec zazywczaj zwalnia sie miejsce jezeli jakies stare
    dziadki odchodza ale tez nie zawsze bo oni swoje miajsca sprzedaja juz
    nastepnym ktorze sie d nich dobijaja aby je kupic -Tak wiec w polsce zostac
    taksowkarzem nie jast tak prosto-trzeba miec wejsca w urzedzie miasta bo oni
    moga zawsze zwiekszyc ilosc licencji tylko niestyty trzeba ich do tego
    przekonac-WIADOMO JAK

  • 3. Data: 2004-02-25 21:25:34
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "LORD" <dm17@_nospam_wp.pl> napisał:

    > niestey prawda jest taka ze w wiekszosci miastach blokuje sie aby
    > zaczely jezdzic nowe teksowki-Taksowkarze lub korporacje sami
    > wplywaja na osoby upowaznieone aby nie wydawaly nowych licencji

    a gdzie brakuje taksowkarzy? przeciez jest ich za duzo...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-02-25 22:26:12
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > a gdzie brakuje taksowkarzy? przeciez jest ich za duzo...

    bez względu ilu ich jest - to rynek powinien ich weryfikować a nie jakieś
    sztuczne ograniczenia.

    ST